Konkurs na wolne stanowisko w urzędzie
Treść
Wójt Gminy Łukowica ogłasza konkurs na wolne stanowisko w urzędzie – referent ds. księgowości w Urzędzie Gminy w Łukowicy.
Do konkursu mogą przystąpić osoby spełniające następujące wymogi kwalifikacyjne:Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania obowiązków na w/w stanowisku,
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- co najmniej 2 letni staż pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
Szczegóły na stronie BIP Urzędu Gminy w Łukowicy